Zgłaszanie szkody

Wszystkie drogi wojewódzkie w regionie kujawsko-pomorskim są ubezpieczone. Każdy przypadek uszkodzenia pojazdu jest rozpatrywany indywidualnie. Jednak procedura zgłaszania szkody jest dla wszystkich taka sama. Niezbędnymi  dokumentami do rozpatrywania sprawy są:

  • Wniosek ( powinien on zawierać szkicem obrazujący widok z góry, miejsce powstania szkody, miejsce uszkodzenia drogi, punkty odniesienia np. znak drogowy, drzewa, słupek kilometrowy itp. We wniosku poszkodowany musi koniecznie wpisać numer telefonu kontaktowego w celu umówienia oględzin oraz miejsce postoju pojazdu.
  • Kserokopie lub skany:
    -
    dowodu rejestracyjnego
    - prawa jazdy kierowcy
    - dowodu osobistego
    - potwierdzenie ubezpieczenia OC uszkodzonego pojazdu
  • Do wniosku można dołączyć:
    -  ksero notatki policyjnej
    -  zdjęcia

Komplet dokumentów można złożyć:

  • Osobiście we właściwym Rejonie Dróg Wojewódzkich (Inowrocław, Toruń, Tuchola, Wąbrzeźno, Włocławek, Żołędowo)  lub w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.
  • Listownie na adres:  Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
  • Pocztą elektroniczną na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Termin załatwienia sprawy:

  • oględziny bez zbędnej zwłoki w ciągu 7 dni roboczych od złożenia wniosku
  • likwidacja szkody przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe bez zbędnej zwłoki 90 dni

Dodatkowe informacje można uzyskać także pod nr tel. 52-370-57-24

Pobierz wniosek

 

RPO W KP