ZGŁASZANIE SZKODY
Wszystkie drogi wojewódzkie w regionie kujawsko-pomorskim są ubezpieczone.
Każdy przypadek uszkodzenia pojazdu jest rozpatrywany indywidualnie. Jednak procedura zgłaszania szkody jest dla wszystkich taka sama.
Komplet dokumentów można złożyć:
- Osobiście we właściwym Rejonie Dróg Wojewódzkich (Inowrocław, Toruń, Tuchola, Wąbrzeźno, Włocławek, Żołędowo) lub w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.
- Listownie na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
- Pocztą elektroniczną na adres: b.effert@zdw-bydgoszcz.pl
NIEZBĘDNE DOKUMENTY
- Wniosek ( powinien zawierać szkic obrazujący widok z góry, miejsce powstania szkody, miejsce uszkodzenia drogi, punkty odniesienia np. znak drogowy, drzewa, słupek kilometrowy itp. We wniosku poszkodowany musi koniecznie wpisać numer telefonu kontaktowego w celu umówienia oględzin oraz miejsce postoju pojazdu.
WNIOSEK DO POBRANIA [doc, 66KB]
- Kserokopie lub skany:
– dowodu rejestracyjnego
– prawa jazdy kierowcy
– potwierdzenie ubezpieczenia OC uszkodzonego pojazdu - Do wniosku można dołączyć:
– ksero notatki policyjnej
– zdjęcia
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do wiadomości z wnioskiem nie może przekroczyć 10 MB.
TERMIN SPRAWY
- oględziny bez zbędnej zwłoki w ciągu 7 dni roboczych od złożenia wniosku
- likwidacja szkody przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe bez zbędnej zwłoki, do 90 dni
Dodatkowe informacje można uzyskać także pod nr tel. 52-370-57-24